Skip to content

Novi album “No King” pobire odli?ne kritike | One Possible Option

One Possible Option ve? su s prvim singlom s novog albuma, All We Do Today, pobrali odli?ne kritike, ali i osvojili nekoliko top lista u Hrvatskoj. Sada je stigao i album No King koji donosi pregršt snažnih gitara, žestokih vokalnih linija, angažirane tekstove i odli?nu produkciji zbog ?ega ih možemo svrstati me?u predvodnike novog rije?kog glazbenog vala.

Kao novi singl s albuma je skinuta pjesma Erase za koju One Possible Option predstavljaju videospot pod redateljskom palicom još jednog sjajnog Rije?anina, Filipa Gržin?i?a (Gržin?i? Creative Visuals). Glazbu za Erase potpisuju Deni Kasapovi?, Zdravko Kasapovi? i Dejan Adamovi?.
Pjesma Erase je možda jedna od najosobnijih pjesama s albuma, bavi se možda i malo teškom tematikom, depresijom, odustajanjem od života, ali je zapravo pjesma koja nudi nadu i izlaz iz toga stanja. Tekst se obra?a svim ljudima koje poga?a hladan na?in na koji ovaj svijet na momente funkcionira te ih hrabri da slušaju taj unutarnji moralni kompas i ne gube svoju djetinju osjetljivost i ljubav, jer kada zatomimo te osje?aje i kada radimo kompromis vlastitih principa da bismo se prilagodili i opstali u ovom svijetu u kojem ne prolaze uvijek pošteni, postanemo nezadovoljni sobom, i to je nešto što mnoge vodi u obrazac samouništavanja. Ova pjesma nudi druga?iji izlaz, slušaju?i taj mali glasi? u sebi, drže?i se svojih principa i onda kada je to teško, ?ovjek se može ponosno pogledati u ogledalo, a ta snaga i sigurnost daje svrhu i nadja?ava sve poteško?e koje nam život može donijeti. – kažu iz One Possible Optiona.

Cijela pri?a koja stoji iza ove pjesme inspirirala je Filipa Gržin?i?a na scenarij koji do?arava unutarnju borbu izme?u kompromisa, opstajanja i ispravnih na?ela i mogu?nosti da ?ovjek živi sa svojim postupcima. To su glumci Bojana Guberac i Predrag Sikimi? (Predrag je iskusni kazališni glumac iz HNK Ivana pl. Zajca, te se pojavljivao i u serijama poput Matani?evih Novina) do?arali na stvarno snažan na?in.
Spot je u biti onaj klju?ni trenutak, raskrš?e, i za nas je ispao odli?no. Jako smo zadovoljni, pogotovo zbog ?injenice što smo uspjeli nakon mjeseci neizvjesnosti zbog koronavirusa snimiti prvi pravi spot za jednu pjesmu s albuma. – kažu.

Album No King donosi 12 pjesama, a ekskluzivno ga od sada možete preslušati na Spotifyju, dok ?e u petak, 25. rujna biti objavljen i na CD-u. Ve? stižu i odli?ne recenzije, a me?u njima se isti?e i ocjena 9/10 Zorana Staj?i?a s portala Ravno do dna koji kaže kako je ovaj materijal za svijet: No King je superiorni glazbeni gigant koji ?e se po svoj prilici morati baktati s patuljastim tržištem u super-otegotnim okolnostima korona-krize. One Possible Option je adut za ?svjetsko prvenstvo?, a ne lokalne seoske lige. Da nema korona-krize, mogao bih ovom bendu kratko poru?iti: ‘M?rš van!’ To?no tako. M?rš van. I to odmah u New York. Tamo su ionako svi stranci. Centar svijeta. Tamo živite, tamo se probijajte, tamo ?ete uspjeti.

Iako ih je koronavirus sprije?io da album iza?e ranije ove godine i da ga promoviraju na pozornici, ovi genijalni Rije?ani redovito su održavali probe i tako se pripremali za ono što slijedi kad utjecaj globalne pandemije virusa splasne ? energi?ne koncerte po kojima su i postali poznati.

Ovim putem sretnik ili sretnica može osvojiti album “No King ako pošaljet svoje ime i prezime i adresu na rplus.video@gmail.com s predmetom e-maila “No Possible Option: No King” do 29. rujna u 8 ujutro kada objavljujemo sretnog dobitnika ili dobitnicu. Tako?er, kako biste bili u prilici osvojiti album, ispod Facebook objave ovog ?lanka u komentarima morate ozna?iti prijateljicu ili blisku osobu koja bi isto voljela sudjelovati u darivanju. Sretno!

#prostorslobode